Drugi rok z rzędu Best Western może poszczycić się mianem najlepszej sieci hotelowej w Polsce. Największa na świecie rodzina hotelowa ponownie została laureatem plebiscytu Best Hotel Award.
W trzeciej edycji rankingu sieć już drugi raz z rzędu zajęła pierwsze miejsce w ogólnopolskiej kategorii „Sieć hotelowa”. Po raz kolejny okazało się, że w oczach polskich gości Best Western jest gwarancją najwyższej jakości usług oraz międzynarodowych standardów.
Wśród obiektów nagrodzonych w plebiscycie nie zabrakło również hoteli funkcjonujących pod marką Best Western. Hotel BEST WESTERN Żubrówka zajął drugie miejsce w kategorii „Dla zakochanych”. Z kolei BEST WESTERN PLUS Hotel Ferdynand został wyróżniony wśród rzeszowskich hoteli, również zajmując drugie miejsce. BEST WESTERN Kraków Old Town został uznany za trzeci obiekt w Krakowie wśród hoteli do trzech gwiazdek.
- Wyniki tegorocznej edycji plebiscytu Best Hotel Award potwierdzają zaufanie, jakim darzą nas goście - to wielkie wyróżnienie. Najlepsze dopasowanie naszych usług do potrzeb klientów jest dla nas priorytetem. W ostatnim czasie zaoferowaliśmy Polakom unikatowe nagrody dostępne w Best Western Rewards – dzięki współpracy z serwisem audioteka.pl mogą zamieniać zgromadzone w naszym programie lojalnościowym punkty na książki do słuchania. A to dopiero początek oferty, którą przygotowujemy specjalnie dla polskiego rynku – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.
Plebiscyt został zorganizowany przez firmę Global Hotels & Travel, właściciela serwisu rezerwuje.pl. Nagrody Best Hotel Award 2013 zostały przyznane w 46 kategoriach regionalnych i ogólnopolskich. W głosowaniu udział wzięło 15780 osób, które oddały łącznie 28756 ważnych głosów. Trzecią edycję plebiscytu Best Hotel Award swoim patronatem objęła Polska Organizacja Turystyczna i Polska Izba Turystyki.
O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/best-western-najlepsza-siecia-hotelowa-w-polsce-juz-po-raz-drugi